پارک آبی آكواونچر دبی

پارک آبی آكواونچر دبی

تاریخ آخرین به روز رسانی: 22 تیر ، 1399

پارک آبی آكواونچر دبی

شهر دبی بسیار دیدنی از نظر پیشرفت و امکانات می باشد که جاذبه های فراوانی را نیز در خود جای داده است. یکی از بهترین تفریحاتی که می توان در شهر گرمسیری چون دبی داشت، لذت بردن از پارک های آبی این شهر می باشد. یکی از مزایای پارک های آبی، مناسب بودن برای تمامی سنین است. برای کسب اطلاع از نرخ تور دبی و همچنین پارک آبی آكواونچر دبی در ادامه همراه آژانس آرزوی آسمان آبی شوید.

Asemanabi-آکواونچر5

پارک آبی آکواونچر دبی | Aquaventure Waterpark

دبی یکی از شهرهای گران امارات متحده عربی است که جاذبه های زیادی را در دل خود جمع آوری کرده که همگی موجب سرگرمی توریستان و مسافران می شوند. از جمله این جاذبه ها می توان به برج خلیفه، روستای غواصی،آکواریوم، برج العرب، موزه، پارک های آبی و ... اشاره کرد. 

پارک آبی آكواونچر یا همان پارک آبی آتلانتیس یکی از تفریحات مهیج و جاذبه های گردشگری دبی می باشد که مساحتی بالغ بر 17 هکتار دارد.این پارک شگفت انگیز دارای انواع سرسره های صاف و مارپیچ بزرگ و کوچک با انواع شیب است که با سر خوردن از آن ها اوج هیجان و بالارفتن آدرنالین را تجربه خواهید کرد. در بین بازی های این پارک آبی سرسره محفظه دار است که با سقوط از آن از کنار کوسه ها گذر می کنید و در اوج ترس از زیبایی های آن نهایت لذت را می برید. باید بدانید که بزرگ ترین آکواریوم دبی نیز با 65 هزار گونه آبزی در پارک آبی آکواونچر قرار گرفته است. اغلب گردشگران پارک آبی آكواونچر را بهترین پارک آبی دبی می نامند و در سفرشان حتماً از بازی های آن استفاده می کنند.

یکی از امکانات منحصر به فرد این پارک آبی شنا و غواصی با دلفین ها می باشد که در حین شنا می توانید عکس های یادگاری نیز از خودتان با دلفین تهیه کنید. از دیگر امکانات  پارک آبی آكواونچر می توان به رستوران ها، فروشگاه ها، آلاچیق و صندلی آفتاب و ... اشاره کرد.

با سوار شدن بر تیوپ های خانواده می توانید با سرعت زیاد از بالای سرسره های پارک فرود بیایید. برای جذابیت پارک آبی آكواونچر وجود حیواناتی چون دلفین، شیرهای دریایی، کوسه و ... خالی از لطف نیست. در این مجموعه 500 متر ساحل خصوصی برای افراد در نظر گرفته شده است. شاید اغلب شما بدانید که آتلانتیس هتلی پنج ستاره در دبی و مناسب ترین اقامتگاه برای گردشگران می باشد که پارک آبی نیز قسمتی از آن را فرا گرفته است. 

Asemanabi-آکواونتور-1

وسایل بازی پارک آبی آكواونچر

سرسره سقوط آزاد
سرسره چاله فضایی
سرسره U
سرسره مسابقه سرعت
موج سواری
تیوپ سرعت
آکواریوم
سرسره های غول پیکر

Asemanabi--آکواونچر

بایدها و نبایدهای پارک آبی آكواونچر

هر وسیله بازی محدوده سنی و قدی دارد پس قبل از استفاده به آن توجه کنید.
از لوازم شخصی و جواهرات خود مراقبت کنید.
مایو و لباس شنا (مورد تایید مربیان) همراه داشته باشید.
از آوردن دوربین خودداری کنید.
ساعت ورود و خروج خود را چک کنید و در ساعت مقرر شده در آن بخش حضور داشته باشید.

آدرس پارک آبی آكواونچر 

امارات، دبی، جاده کریسنت، جزیره پالم آتلانتیس، هتل آتلانتیس دبی، پارک آبی آکواونچر

Asemanabi-آکواونچر1

مطالب مرتبط

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql